ماکارونی فرمی تاثیر زیادی بر روان و آرامش جامعه دارد

طرز تهیه پاستا با پایه لوبیا
لوبیا، عدس، ادامام و نخود را می توان به عنوان سبزیجات یا منابع پروتئینی به حساب آورد. بنابراین جای تعجب نیست که پاستاهایی که با هر کدام از اینها تهیه می شوند.

ماکارونی فرمی بر کیفیت آن تاثیر گذار است. سرشار از پروتئین هستند. رومانو می‌گوید: «آنها در مقایسه با سایر گونه‌های ماکارونی واقعاً ارزش غذایی خوبی دارند.

برخی از پاستاهای مبتنی بر لوبیا در هر وعده 2 اونس، 25 گرم پروتئین دارند. برای مقایسه، یک وعده 3 اونس (100 گرم) سینه مرغ حاوی 16 گرم پروتئین است.

اگر مشتریان یا بیماران به دنبال افزایش مصرف پروتئین هستند، این پاستاها انتخاب بهتری هستند. پاستاهای حاوی لوبیا، عدس، ادامه و نخود نیز دارای فیبر بسیار بیشتری نسبت به پاستاهای گندم کامل هستند.

که می‌تواند حاوی 25 درصد فیبر مصرفی روزانه در هر 2 اونس خشک باشد، در حالی که بر پایه لوبیا است.

پاستاها می توانند تا 50 درصد از فیبر مصرفی توصیه شده 25 گرم در روز را تامین کنند. اما مانند پاستاهای گندم کامل و سایر پاستاهای جایگزین، با ویتامین B و آهن غنی نشده اند.

در حالی که به احتمال زیاد حاوی گندم دوروم نیستند، پاستاهای مبتنی بر لوبیا ممکن است حاوی مواد دیگری مانند سویا، صمغ زانتان و تاپیوکا باشند.

گلوتن چطور؟
با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان سعی می کنند از گلوتن اجتناب کنند، چه ضمانت داشته باشد یا نه، ممکن است پاستاهای حاوی سبزیجات و لوبیا را جایگزین های بدون گلوتن بدانند.

اما همیشه اینطور نیست. اکثر این پاستاهای جایگزین علاوه بر سبزیجات یا لوبیا حاوی آرد گندم هستند. در واقع، تنها تعداد کمی از آنها فاقد گلوتن هستند.

در حالی که اکثر ماکارونی‌های مبتنی بر لوبیا فاقد گلوتن هستند، خواندن برچسب مواد تشکیل دهنده و جستجوی نماد بدون گلوتن تنها راهی است که مشتریان مطمئن می‌شوند.

هزینه
هزینه این پاستاهای جایگزین تقریباً به اندازه ترکیب سبزیجات آنها متفاوت است. محصولات ماکارونی ارزیابی شده TD (به جدول مراجعه کنید) قیمتی از حدود 0.85 دلار برای یک جعبه 12 اونسی تا 3 دلار برای یک جعبه 8 اونسی دارد.

محصولات ماکارونی ارگانیک معمولاً گرانتر از محصولات غیرارگانیک هستند و مارک های اصلی مانند Barilla و Ronzoni معمولاً از مارک های تخصصی کوچکتر ارزان تر هستند.

با این حال، حتی پاستاهای گران‌تر بر پایه سبزیجات و لوبیا نیز برای وعده‌های غذایی مقرون به صرفه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.